17 Ağustos 2014 Pazar

Nikah Hazırlıkları vol1

Merhabalar :) son bir kaç aydır telaş içerisinde olduğumuz doğrudur. Fakat son günlerde heyecanım iyice artmaya başladı. Bizim için özel olan bu dönemde hazırlıkları sorunsuz ve istediğimiz şekilde tamamlamak içimizin ferahlamasını sağlıyor. Neyse ki yetenekli, anlayışlı ve işini severek yaptığı her halinden belli olan hanımlar bizim için çok güzel işler çıkardılar. 




Gelin buketim Elis Buket in mukemmel ellerinden çıktı. Buketlerin güzelliği; Elis Buket in ilgisi, sabrı ve tamamen kişiye özel çalışmasından geliyor. Eğer düğün hazırlığı içerisindeyseniz @elisbuket e bakmadan karar vermeyin :))






Nikah şekerlerimiz, takı kurdelamız, bel kuşağım, kına gecem için taçlar, keçeden bıyık ve dudaklar ise GizliAlışverişSepetim in yaptığı harikalar.
GizliAlışverişSepetim e de; seçim yapmamı kolaylaştıran fikirleri, ilgi ve alakası için çok teşekkür ediyorum. Nikahınız ve kına geceniz için kesinlikle GizliAlışverişSepetim e gözatmadan geçmemeniz gergerekir :-* <3

2 yorum: